21. Foremki... czyli zabawa w alterowanie.

Witam serdecznie i od razu zapraszam do kuchni, gdzie zapewne każda z Was ma jakieś foremki do pieczenia. Zatem poszperajcie w kuchennych szafkach i wybierzcie jakąś, którą chcecie przerobić na... no właśnie na co? Tutaj niech zagra Wasza wyobraźnia, bo możliwości jest bez liku, co zresztą Wam pokazujemy w naszych inspiracjach.
Klaudia zrobiła trzy damy - prawda, że to foremkowe arystokratki?
 


Sylwia Swoją foremkę przerobiła na świąteczną opowieść:

A ja pokręciłam się po różnych tematach:
 
 
Jeśli jesteście chętne pobawić się foremkami, to zapraszamy - chwalcie się nimi w naszej żabie, natomiast jeśli chcecie wymienić się swoimi pracami, to piszcie w komentarzach pod postem. Na zapisy czekamy do 2 listopada, następnego dnia ogłosimy pary. Prace wysyłamy do 20 listopada - adresami wymieniamy się mailowo.
Bardzo prosimy o przemyślane zapisy do wymiany; jeśli nie możecie dotrzymać terminu lub wykonać pracy - piszcie albo do nas, albo do Swojej pary - chowanie głowy w piasek nie rozwiązuje problemu, a rodzi nieprzyjemne sytuacje.
Pozdrawiam Was serdecznie.
Iwona
Nasz wymiankowy łańcuszek uformował się tak:


19 komentarzy:

  1. Fantastyczne prace, dziewczyny! Ja sie zapisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Iwona, Sylwia świetne inspiracje :) Zgłaszam się do wymiany.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też się zapisuję. Fantastyczne prace!!!

    Muszę kupić foremki...

    OdpowiedzUsuń
  4. No i ja również zapisuję się do wymianki :)
    P.S. Klaudia, Sylwia - dziękuję - Wasze foremki są niepowtarzalne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja niedawno na starociach kupiłam foremki. Rany! prace przepiękne, mam nadzieję, że sprostam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też się zapisuję :) Zaległości wysyłkowe wysłane, mogę więc sobie pozwolić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm...lákavé...zapisuji se a těším se! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znalazłam u siebie stare foremki więc z wielką ochotą się zapisuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Here is my take on this theme http://tapeva-myfavouritethings.blogspot.cz/2015/11/nechala-jsem-se-na-artgrupa-zlakat-do.html and I hope Francesca got my altered mold...

      Usuń
  9. świetne inspiracje - nieśmiało zapisuję się - mam nadzieję , że dam radę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witajcie. Jeszcze się z Wami nie bawiłam ale chętnie się przyłączę do wymianki. Pomysł z foremkami bardzo mi się podoba. Pozdrawiam Marzena

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze ja... :) Zagapiłam się...

    OdpowiedzUsuń
  12. To i ja, skoro pary jeszcze nie są dobrane ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Upiekło Ci się Bogusiu... w końcu to foremkowe wyzwanie :)

      Usuń

Copyright © 2014 ArtGrupa ATC , Blogger