Świąteczny łańcuch życzeń.

Witajcie!
W ArtGrupie tworzymy już czwarty rok, w tym czasie organizowaliśmy różne wyzwania, a tym razem chcę Was zaprosić do świątecznego łańcucha życzeń. 

Własnoręcznie wykonane kartki z życzeniami są wdzięcznym sposobem na przekazanie świątecznego nastroju, emocji i uczuć nie tylko do osób bliskich naszemu sercu.
Jestem pewna, że każdej z nas rozgrzeje się serce, gdy otrzyma kartę z życzeniami, dlatego zróbmy sobie taki mały prezent i obdarujmy się kartkami, wszak tradycja wysyłania świątecznych życzeń jest znana w Polsce od ponad stu lat.

Zamiast kartek chciałabym Wam zaproponować inną formę, a mianowicie tag.
Może być w kształcie tradycyjnym, gwiazdki lub bombki - wielkość maksymalnie do 10 cm - mała rzecz, która sprawi dużo radości.
Jeśli jesteście chętne wziąć udział w wymianie życzeń, to proszę zapisać się w komentarzu pod postem. Zapisy trwają do 8 grudnia, a następnego dnia podamy kto komu śle świąteczne życzenia.
  

Zapraszam Was do tworzenia - zróbmy świąteczny łańcuch pięknych życzeń.
Na Wasze życzenia czeka również żaba, która otwarta jest do końca roku.

Pozdrawiam,
Iwona



16 komentarzy:

  1. Zapisuję się do świątecznego łańcucha życzeń.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł. Oczywiście się zapisuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również chcę się zapisać :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba pomysł! Również sie zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Komentarz powyzej to ja jestem, Janka, tylko z innego konta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też proszę dopisać do listy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja też się zapisuję oczywiście!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że jakoś wygrzebię trochę czasu i zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej AgaGa napisz mi proszę swój adres na maila szalejacazpapierami@gmail.com :)
      Nigdzie nie mogę znaleźć namiarów na Ciebie :)

      Usuń
  9. Ja też chcę! uff.. zdążyłam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 ArtGrupa ATC , Blogger