TĘSKNOTA.

Listopad, to czas zadumy, melancholii i zamyśleń.
To czas, gdy nasze serce często roztkliwia się i dlatego w tym wyzwaniu przyjrzymy się tęsknocie.
Myślę, że każdy z nas za kimś lub za czymś tęskni lub tęsknił, czy to za utraconą miłością, zerwaną przyjaźnią, za rodzinnym domem, czy za naszym czworonożnym pupilem.
Tęsknimy za pięknymi chwilami naszego życia, które kiedyś przeżyliśmy, albo które sobie wyobrażamy, że mogłyby nam się przytrafić.

Szykując się do tematu wyzwania pomyślałam sobie, że przydałoby się coś, co nas nastroi do zrobienia ATC i wydaje mi się, iż utwór Jonasza Kofty w wykonaniu Hanny Banaszak jest taki mocno w punkt.
A może macie jakiś ulubiony muzyczny numer jeden na liście piosenek o tęsknocie, który Was inspiruje - napiszcie o tym w komentarzu.

Inspiracją naszego wyzwania jest zachwycająca praca Maj.

Do koszyka inspiracji dorzucam moje szare pustki.


Muzyczna inspiracja: Hanna Banaszak "Samba przed rozstaniem"



Zapraszam do tworzenia!
Swoje prace możecie prezentować dodając link do żaby, która jest otwarta do 7 grudnia do 23:55.
Do wymiany zapisujcie się  w komentarzach do 17 listopada. Następnego dnia ogłoszę pary wymiankowe.
Prace wysyłamy do końca miesiąca, adresami wymieniamy się mailowo. Proszę trzymać się zasad. Swoją parę proszę poinformować o dotarciu przesyłki lub wyjaśnić, gdy okaże się, że opóźnimy wysyłkę.

Pozdrawiam Was serdecznie.







17 komentarzy:

  1. Jakie piekne inspiracje! I utwór muzyczny top! Kocham! Temat dla mnie delikatny,bardzo osobisty, jednak zapisuje sie dodatkowo 1x :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sa zapisujem 2x, krásna téma ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. wzruszające wszystko.... temat, utwór i listopad... Dołączam dwa razy.

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja zapisuję do dodatkowej wymianki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też poproszę dodatkowo 1x :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja, i ja! Raz poproszę :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Schönes Thema! Ich tausche 2x.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne inspiracje... Ja też na dodatkową wymiankę się zapisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Iwonko dzięki za przypomnienie! I ja, i ja! raz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli nie za późno to poproszę o dopisanie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 ArtGrupa ATC , Blogger